hooverphonique skrev:det der med plads er sgu overvurderet.. var der nogle af jeres forældre, der havde store biler eller stationcars, da i var børn?
jeg tror, moderne mennesker gør noget forkert, siden en stationcar er absolut minimum for en børnefamilie
Nu havde vores forældre jo ikke airbags og kæmpe boerne sæder at kæmpe med. I Rut kan jeg ikke slå airbagen fra i passagersiden, dvs, at Thor ikke kan sidde der de foerste 4år, derudover er bagsaedet pludselig ikke så stort når Kristina skal sidde i midten med en lille på hver side, for de sidder jo selvf. i godkendte stole, som faktisk tager en del plads. At få plads til toj osv er jo ikke så svært, men besværligere end det behoevs at være
Men det er lidt vildt med folk som koeber stc. ved foerste barn.. Hint Torpeo
Torpeo skrev:Jeg er helt enig. Der var meget jeg kunne ha i min Clio vil jeg sige. Vil dog indrømme, at jeg kører i stc. nu, men det er nu mere fordi den ekstra plads er meget god at have. Jeg har ikke et egentligt behov for det endnu, men det kan jo komme?
Det Chevrolet er ikke lige min smag daSkal den gabe så meget mellem motorhjelm og forskærm? Gør den på alle billederne af den
Det er IKKE min favorit, vil jeg godt have lov at tilfoeje, bare se sikkerhedssele modtagerne på bagsaedet, de ligner jo noget fra en 80'er bil.
denne kunne vaere sjov http://www.blocket.se/ostergotland/Pont ... ?ca=14&w=1 Men så falder vi igen for plads til 5 personer
Men jeg er stadig på barsel, og mangler at finde arbejde heroppe, og indtil da, så er nyere bil meget langt borte

Forum