Ja mange tak for et hyggeligt arrangement speciel tak til arrangørene for det kæmpe arbejde (med græsset) OBS er i fuld gang med at skifte div dele på "sneglen" tidliger kendt som "the devil" 1. gasspjæld udskiftet (det har allerede gjort at udstødning og tændrør har skiftet farve fra helt grå/hvid til grå/lysbrun 2. devil mellempot monteret igen
En hilsen til alle gamle og nye renault venner mvh Jay
Ohøj! ja! mange tak for et KANON hyggeligt træf! fandme godt at se så stort et fremmøde! det begynder jo at ligne noget. fandme også fedt at komme sådan en flok i kortege! Folk fik da nok lige store øje!
Ja tusind tak for et hyggeligt arrangement, det var hyggeligt at se både nye og kendte ansigter - og vise kendte at jeg bestemt ikke er så genert som septembertræffet 08 viste
- billederne jeg har taget kigges igennem i morgen på min egen computer, og klargøres derefter til at blive lagt op
Jeg må også hellere tage mig den frihed til at sige mange mange tak for et rigtig godt træf. Den tilmelding var langt større end jeg havde turde håbe og ikke mindst fremmødet. Det var helt kanon!
For mig at se en rigtig vellykket dag, ovenpå nogle pænt rodede dage op til træffet, men det skal i ikke belemres med