hej har gået og let efter en sportsudstødning til min renault clio 1,4 fra 96 men det ligesom jeg bare ikk kan finde noget ordentligt? nogle der har en ide om hvor jeg kan finde nogle henne? og på forhånd tak
Hvad er du ude efter? Jeg fandt en brugt Remus bagpotte ved en hugger til min i sin tid, og fik den tilpasset til min Clio. I samme omgamg fik jeg erstattet mellempotten med et rent rør. Det blev et godt resultat synes jeg..
Her er der en der passer lige på det originale mellemrør, jeg har sat en på en megane 2,0 af samme fabrikat, bare med dobbeltrør (kan bestilles med forskellige afgange), og den lyder meget godt, og passer fint, og så koster den kun godt 1100 kr+ 10 euro i forsendelse
Kun Renault siden 1977 2 stk R8S, R8S Gordini , R20TL, R5TS, R18GTS St., R19TXE, Megane Classic 2,0, R19 1,8 16v, R5GTX, Megane Coupe 1,6, Megane Coupe 2,0 16v, Laguna II 1,8 16v. Hold dig til Renault, den holder til dig. Mvh. Bjarne
det ser sku godt ud tak jamen torpeo de har en fin lille sports kat inde på reichhard motorsports og de har os et rent rør der så det skulle ikk være noget problem syntes bare de udstødninger de havde der inde var lidt for voldsomme ville os helst have remus på da de for det meste først begynder og sige noget når man giver bilen gas istedet for at den bare larmer med det samme man rør speederen
Jeg satte en på min gamle 1,4. OMP fra reichhard, bestilte også det der mellem rør, røret fik jeg bare aldrig men de sende mig en chek med mine penge retur minus deres omkostninger få at ha mine penge ståene på deres konto. Men selv potten, sagde rigtig godt den lavet også først lyd når den lille energy motor skulle lave noget.også var den noget billiger end Remus