|sAs| skrev:Rabatmand>> Vpower er 99 oktan.
Jeg kan godt forstå Marco med bedre lyd, men hvordan skal en benzin hvis eneste forskel fra 95 blyfri, er at den er sværere at antænde ændre bilens lyd ?
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål. Men det var tydeligt både at høre og mærke forskel på Jonas' gamle Clio, hvornår der var højoktan i tanken og hvornår der ikke var. Bilen blev en helt anden med V-Power. Det samme gælder i øvrigt hans fars Alpine V6. Du er ikke i tvivl!
Jeg tror på det pis det virker. Om ikk andet så kører jeg i hvert fald længere på literen med V-power. Også i min Megane.
Jeg var et smut på Nürburgring med min gamle Clio 1,4S sidste år (eneste ændring var udstødning), og jeg fuldtankede V-power hjemmefra, og ellers tankede jeg 102okt. under hele turen. Jeg har aldrig kørt så langt på en tank som jeg gjorde der. Og det var over hele ugen. Jeg lå på næsten 17km/l i snit.
Jeg ved godt der var 2 lange ture på motorvej, men til trods for de omgange jeg kørte på Nürburgring med pedalen i bund, og kørslen i de små byer, synes jeg stadig det er mere end imponerende!
Jeg fik den ikke over 11km/l herhjemme, hvor jeg kun kørte 95okt.. 4-5 ture mellem Odense - Vejle på motorvejen på en tank 95okt. og den var ikke over 13km/l.

Forum