Da toppakningen på min bil er gået skal toppen jo af så lå den jo lige til at man fik lavet lidt mere ved den
Så der er blevet bestilt: Westspeed knast og et filter. Der efter kommer der en banan manifold på.. Når jeg finder en
Lige nu er der Fjernet mellem potte og en original Renault bag potte på. Hvor den yder 95,3 hk og 145 nm.
Det kan være der kommer til at ske lidt mere med den.
Når motoren er er oppe og køre sker der nok lidt med udsenet på bilen
Lige et billede af bilen:
Nu er filteret så kommet og det ser således ud :
Knasten er også kommet tilbage fra westspeed hvor den er blevet repofileret. Den skulle være blevet til en 285 graders. Har ikke lige fået et billede af den endnu men kommer
Nok for nu
Update 21/6 09
Der er sket lidt siden sidst. Har fået min banan manifold hjem
Og regner med at, jeg går i gang med at adskille motoren og skiftet top pakning her i denne uge, det kommer dog an på om jeg må have den til at stå for min chef
Fik lige en times tid til at gå med at rengøre min kw gevind under vogn, som jeg fik købt af Sonny for noget tid siden
Her er lidt billeder :
Knast aksel
Banan manifold
Kw
Og et lille billede af Meganen :p
Update 24/6 09
Ja er kommet lidt i gang med den så her er lidt billeder magter ikke lige at sætte tekst til nu
Update 28/6 -09
Så er der sket lidt igen
Har haft toppen til tryk prøvning og lidt plan-slibning havde egentlig tænkt mig at få plant en millimeter eller mere af, men syntes ikke lige det virkede til at der kunne tages så meget af, så det blev ikke til ret meget.
Da jeg så fik den tilbage blev der snittet lidt i toppen inden den blev sat på
Da jeg så var ved at samle den knækkede det så en stage bolt til udstødnings manifolden
Kaster original og westspeed
Gammel Toppakning
Blok klar til samling
Topstykke
Knækket stagebolt
Tudet måske lidt for meget over at jeg havde knækket en bolt i mit topstykke så fik lov af en sælger og prøve en tur i sådan en fin en
Lige en meget dårlig video af lidt test af Meganen http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=28620&xl=
Update 2/8-09
Efter lidt pause har jeg fået sat banan på og rustfri kat
Så den går dælme godt nu
Men skal have fundet på noget varme skjolds noget da mine tændkabler sidder lidt udsat. så engang man kunne få noget at sætte om den men kan ikke lige huske hvor :S
Men her er der lidt billeder
Og så kunne min abs ring så ikke holde til at køre 210

Forum