Mit projekt der efterhånden har været lang tid undervejs, går nu ind i sin sidste fase. Efter Påske håber jeg på den står færdig, kan snart heller ikke vente mere.
Vedhæftede filer
Sidst rettet af JCP 22. aug 2011 09:19, rettet i alt 1 gang.
Altså det er "kun" at komme motoren i der mangler. Så det må siges at være tæt på. Det store billede? Og bare lige for god ordens skyld så skal der Clio 16v fælge på og ikke de grønne her. Dog påtænker jeg at male dem sorte i stedet for, men som udgangspunkt Clio fælgene
Nu er jeg nået så langt at det er mega belastende at jeg ikke er ude og køre endnu. Da jeg skulle starte motoren op, havde jeg strøm og tændningsproblemer som jeg nu har løst. Det jeg roder med nu er benzintilførelsen. Det er kun den ene dysse i dyssebroen jeg kan få til at forstøve - de andre vil bare ikke. Det er ikke dysserne for jeg har taget stikket til den der virker og brugt på de sidste tre og det fungerer. Er der nogle af jer der har en løsning på problemet? Er det en løs forbindelse et sted eller hvad kan det være?
Det var ledningsnettet fra ECU og ud til dyserne. Men havde et ekstra ledningsnet og det fungerede. Altså jeg synes sgu den går godt - har ikke rigtig fået "testet" den endnu, men det virker lovende. Skal lige lave de sidste justeringer. Har lidt oliespild fra bundkar. Er det egentlig ikke nok med pakning eller skal der mere til????