Der skal ikke held til - bare en tur til bageren søndag morgen... Og de hyler og skriger når man ikke bremser igennem - alle tror de ikke virker.... LOL
fik den omsynet og godkendt her i morges, med en lille bemærkning om, at når den skulle synes næste gang, var det ikke sikkert den ville passere uden papirer på bremseslangerne
Det var dog en lam bemærkning at komme med som synsmand. Såfremt de ikke fejler noget næste gang og bilen bremser som den skal bør der ikke være noget problem. Sikke dog et kvaj af en lille synskonge. Jeg koger af vrede bare over at kunne forestille mig ham sige det der!
Michael (der er ophidset og ikke på den fede måde)
tror nu, det skulle forstås på den måde, at andre synsmænd/synssteder muligvis ikke ville godkende dem, men ja, du har ret.. når man kommer med tarvelige uoriginale gummislanger, er der jo ingen, der spørger efter papirer..
her i dag har jeg rodet med at indpasse et kombineret voltmeter og air/fuel ratio meter i det originale hus til det analoge ur, der findes i sådan en renault 19. Instrumentet er et jeg har købt sådan lidt for sjov for et stykke tid siden i biltema.
efter at have splittet instrumentet og uret ad, viste det sig, at der skulle en del modifikationer af begge til, for at få det til at passe, men det lykkedes til sidst, uden at instrumentbordet eller urfrontpladen er ændret.
desværre havde jeg kun min gamle SE K700i ved hånden, så der er kun et par dårlige billeder.. Skal prøve at lave nogle bedre billeder og evt. en video, når jeg får anskaffet en ny telefon